Як оформити замовлення?

В першу чергу, Вам потрібно визначиться з товаром, який сподобався. Визначитися із габаритами які вам підходять, кольоровою гамою і комплектацією. Замовлення можете оформити будь-яким зручним для Вас способом:

  1. По телефону;
  2. Через інтернет магазин;
  3. В одному з наших салонів - магазинів;
  4. Або написати нам в соц. мережах.

Далі з Вами зв'яжеться наш менеджер, уточнить деталі замовлення, наявність товару на складі, спосіб оплати і термін доставки. Обробка дзвінків і замовлень з кошика здійснюється щодня БЕЗ ВИХІДНИХ з 9:00 до 19:00. Товар можна оформити з невеликою передоплатою 20%.

Актуальний графік роботи магазинів «Меблева кімната» можна завжди подивитися на сторінці контактів.

Як здійснюється оплата?

  1. Обов'язкова передоплата мінімум 20% від вартості при замовленні: М'яких меблів (дивани, ліжка, м'які куточки, крісла); Кухонь; Корпусних меблів (комоди, шафи, пенали, вітрини);
  2. Також передоплата потрібна на ті товари, де це зазначено в описі.

Способи оплати

  1. Оплата на карту ПриватБанку. Реквізити для оплати будуть вказані в бланку замовлення за умови вибору цього методу оплати.
  2. Оплата по розрахунковому рахунку. Реквізити для оплати будуть вказані в бланку замовлення за умови вибору цього методу оплати.
  3. Доплата готівкою у відділенні перевізника або курьєру при оформлені адресної доставки.
  4. Купівля товару в кредит / розстрочку. 

У нас є можливість придбати товар в кредит та розстрочку.

Якщо Вас цікавить придбання товару в кредит або розстрочку, раді Вам повідомити, що ми співпрацюємо з провідними українськими банками, а саме: УкрСиб Банк, Ідея Банк. Більш детальну інформацію по кредитним програмам, відсотковими ставками і т.д. можна отримати зв'язавшись з нашим менеджером. Зверніть увагу, кредит оформляється  лише на меблі, послуги (доставка, занос, складання і т.д.) оплачуються готівкою.

Доставка

Адресна доставка

Здійснюється нашим транспортом в заздалегідь узгоджений з покупцем день з 09: 00-19: 00. Підйом та монтаж  меблів необхідно замовити у менеджера при оформленні замовлення.

По готовності замовлення, наші менеджери з Вами зв'яжуться заздалегідь - за добу до доставки і точніше зорієнтують по часу прибуття машини. Ми намагаємося говорити точний час, але на жаль, ми не можемо передбачити абсолютно всі нюанси при доставці, тому цілком ймовірно, що машина може запізнитися. Якщо час запізнення більше однієї години, з Вами обов'язково зв'яжуться і зорієнтують точніше, коли у Вас буде кур'єр! Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

Вартість доставки

Залежить від габаритів і кількості меблів, і рахується по актуальних тарифах наших  перевізників. Також є можливість самому забрати замовлення зі складу або салону. Але варто враховувати нюанс гарантії, яка діє тільки за умови доставки і установки товару вантажниками від нашого салону. Гарантія на товар українського виробництва діє 18 місяців відповідно до законодавства України, на товар іноземного виробництва 12 місяців.

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис про прийняття товару у бланку замовлення:

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  2. Оглянути зовнішній вигляд товару  і цілісність.
  3. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.д. згідно вашого бланку замовлення.
  4. Заміна перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
  5. Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

Тільки після того, як ви переконалися в належній якості та стані доставленого товару, підписуйте документи про прийняття доставки. Зверніть увагу, що майже всі меблі знаходиться в розібраному стані.

Доставка Нової Пошти

Оплата
частинами
Єдина
ціна
Мережа
салонів
Безкоштовна
доставка
Дизайн
інтер’єрів
Програма
лояльності